Proud.

October 31, 2009

Conluzii ori ce vrei tu :

Noi oameni ‘ simplii ‘ existăm doar în rating , concursuri , statistici.
Nimeni dintre cei cu putere nu fac nimic pentru noi.
Însă se bazează pe tot ce zicem noi.
Un mega star nu ar mai fi putred de bogat dacă noi , nişte nimicuri aproape inexistente nu i-am cumpăra CD urile.
Canalurile de posturi nu s-ar mai bate cap în cap dacă nu am fi noi..nimicuri pe canapele să futem telecomanda să le crească ratingul.


Dacă ai dat de probleme , poliţia poate să nu te ajute,pentru că mai sus stă unu` cu buzunarul mare şi are grijă să te înfundă.
Fel şi fel de ‘artişti’ care fac orice doar pentru a impresiona lumea…lumea!? tot noi ăstia mai invizibili.
Şi totuşi ei depind de noi şi nimeni nu face nimic bun.
Câţi oameni,atâtea planete.
Mă opresc că altfel aş face ce fac şi alţii..
Comentează, că altceva nu poţi
Intră în competiţie , urăşte , distruge cu un chip de înger..
Vrei să fi în frunte?
Ai un trecut întunecat? – un punct în plus
Voinţă şi doreşti toţi banii?
Nu mai zic nimic.
De ce când pleci din ţară rudele te sfătuiesc să ai grijă în ‘străinătate’ ?
Am vaga impresie că lumea uită că suntem pe acelaşi Pământ.
Situaţia e un paradox, toţi se plâng că nu ne ajutăm între noi , dar dacă un om cu inimă încearcă să ofere ajutor spontan,ar fi luat în batjocoră ori l-ar gândi de hoţ.
Poliţia americană oferă bătaie cu TVA , cu cât mai mult cu atât mai bine.
Animale abuzate şi natură distrusă pentru că oamenii au creier în cap doar ca un organ în plus nu pentru a-l folosi.
Pentru că prostia domină.
“Ne dăm în cap pe scara evoluţiei am rămas tot în copac”
Bârfe…fiţe, maşini bani aruncaţi pe wc-uri de aur , ce dracu?
Miştocari fără creier, gura mică!
Ca încheiere mă folosesc pe mine :
Spun că stau la birou cu radioul în dreapta şi o sticlă de cola în stânga,pierzându-mi timpul pentru că nu contează , da şi acum la ştirile EuropaFM ne informează tot pe noi. Hm

One Response to “Proud.”

Leave a comment